
Hotel & Tourism Industry
Στόχος Συμβουλευτικής Υπηρεσίας
Μοναδικός ΣΚΟΠΟΣ μας, να βοηθήσουμε τους συνεργάτες μας στην επιτυχή πραγματοποίηση των στόχων τους καθώς και των στρατηγικών τους, που θα τους οδηγήσουν στο αποτέλεσμα:
- Της μεγιστοποίησης των κερδών αλλά και της προσφερόμενης ποιότητας της υπηρεσίας τους προς τους πελάτες με άρρηκτα σύγχρονες διαδικασίες.
- Την αύξηση της εμπορικής αξίας αλλά και την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης στον κλάδο.
Βελτίωση των στόχων της επιχείρησης
Η βελτίωση των στόχων καθορίζει το μέλλον της θέσης του ξενοδοχείου στην αγορά. Με βάση την παρούσα εικόνα και τα μελλοντικά χαρακτηριστικά του ξενοδοχείου θα καθοριστεί - π.χ. ανέγερση δωματίων, δημιουργία νέων στρατηγικών και αγορών, καθώς και πρόσθετες παροχές / υπηρεσίες στον τουριστικό κλάδο.
Επιλογή της Διαχείρισης
Ένας από τους βασικούς παράγοντες επιτυχίας του κάθε ξενοδοχείου είναι η επαγγελματική και ορθή διαχείριση του. Ως εκ τούτου η επιλογή του κατάλληλου επαγγελματία παίζει καθοριστικό ρόλο. Η σύνδεση και η μακρά πορεία μας με την Ακαδημαϊκή κοινότητα μας δίνει την δυνατότητα να εκπαιδεύουμε τους επαγγελματίες του αύριο. Με γνώμονα την εμπειρία και την τεχνογνωσία μπορούμε να οδηγούμε τους υφιστάμενους αλλά και εισερχόμενους στον κλάδο επαγγελματίες δίνοντας τους το κλειδί της επιτυχίας.
Pre - Opening Διαχείριση
Tο καλύτερο δυνατό ξεκίνημα για ένα νέο ξενοδοχείο είναι να δημιουργήσει τα συμβόλαια και τις συνεργασίες εκείνες που θα το οδηγήσουν σε πρόωρες κρατήσεις εξασφαλίζοντας του αρκετά νωρίς μία επιτυχημένη σεζόν με τον μέγιστο δυνατό κέρδος.
Εδώ δίνεται η δυνατότητα στην εκπαίδευση του προσωπικού σας μέσω των επιμορφωτικών σεμιναρίων της ACMAS (ενδοεπιχειρησιακή κατάρτιση).
Αποτίμηση Ξενοδοχείου
Η Αποτίμηση Ξενοδοχείου προσφέρει στον αναγνώστη μια λεπτομερή επισκόπηση της «ως έχει» κατάστασης, τα πιθανά κέρδη στο μέλλον και την αξία της αγοράς του ξενοδοχείου του. Αποτελείται από πέντε ενότητες: Ανάλυση Αγοράς, Παρούσα κατάσταση, Χρηματοοικονομική Ανάλυση, Προβλέψεις και Υπολογισμός κεφαλαιοποιημένων κερδών.
Στρατηγικές Επανατοποθέτησης
Με βάση την τωρινή κατάσταση του ξενοδοχείου, την κατάσταση του ανταγωνισμού και τις τρέχουσες τάσεις στην ξενοδοχειακή βιομηχανία μια νέα στρατηγική τοποθέτησης για ένα υπάρχον ξενοδοχείο ίσως κριθεί επιτακτική. Οι Στρατηγικές Επανατοποθέτησης για να εφαρμοστούν επιτυχημένα απαιτούν λεπτομερή Business Plans τα οποία είμαστε σε θέση να υλοποιήσουμε.
Οι εργασίες που αναλαμβάνουμε καλύπτουν:
- Διαχείριση και δημιουργία συμβολαίων (Internet Platforms, Tour Operators)
- Διαχείριση Κρατήσεων (Πλάνο κρατήσεων, Stop Sales, Special Offers, Revenue Management)
- Οικονομικό Σχεδιασμό
- Στελέχωση ανθρώπινου δυναμικού
- Εκπαίδευση Προσωπικού
- Καταβολή Μισθοδοσίας
- Αναδιοργάνωση διαδικασιών σε λειτουργικό και επιχειρησιακό επίπεδο
- Ανάπτυξη Συστημάτων Διαχείρισης σύμφωνα με διεθνή πρότυπα (ISO 9001, HACCP/ ISO 22000, ISO 14001, ISO 18001/ OHSAS)